Tak for din brug af vores websted. Din tillid er vigtig for os, og vi er forpligtet til at beskytte privatlivets fred og sikkerheden af dine personlige oplysninger.
Dette dokument beskriver, hvordan vi bruger og behandler dine persondata, på en læsevenlig og gennemskuelig måde. Du kan også se, hvordan du kan kontakte os, hvis du har spørgsmål til dine persondata, som vi med glæde vil besvare.
Hvis du har brugt os før, vil du vide, at vi tilbyder rejserelaterede onlinetjenester gennem vores websteder og app samt gennem andre onlineplatforme som f.eks. partneres websteder og sociale medier. Alle nedenstående oplysninger gælder for alle disse platforme. Flere platforme, én Fortrolighedspolitik.
Denne Fortrolighedspolitik gælder for alle typer af information, som vi indsamler via disse platforme eller på anden vis i forbindelse med disse platforme (f.eks. kontakt til vores kundeserviceteam via e-mail eller telefon).
Vi vil eventuelt ændre denne Fortrolighedspolitik fra tid til anden. Du kan altid besøge denne side for at se præcist, hvordan du er stillet. Vi noterer datoen for de seneste revideringer af denne Fortrolighedspolitik nederst på denne side, og eventuelle revideringer træder i kraft ved offentliggørelsen.
Hvis du accepterer vores Fortrolighedspolitik, er du klar til at booke din næste rejse hos os.
Når denne politik henviser til "vi", "os" eller "vores", er der tale om Opodo Limited, en virksomhed med base i England og momsnummer GB766445988 og den registrerede adresse 26 – 28 Hammersmith Grove, 5th floor, London, W6 7BA, Storbritannien, som er ansvarlig for dine oplysninger i henhold til denne Fortrolighedspolitik (den "dataansvarlige").
Vi deler dine persondata i vores koncernselskaber til interne formål i forbindelse med centralisering af administrationen. Nærmere betegnet centraliserer vi behandlingen af persondata via det spanske datterselskab eDreams International Network, SL, der agerer som fælles dataansvarlig og hovedafdeling for databeskyttelse og har passende interne politikker for at sikre, at enhver databehandling udført i vores koncernselskaber sker under de strengeste sikkerhedskrav og bliver behandlet udelukkende til de samme formål, som dataene er indsamlet til, i henhold til gældende lovgivning.
De dataansvarlige i koncernselskaberne har en fælles databeskyttelsesansvarlig, som overvåger al behandling, der foretages, med henblik på privatlivets fred og gældende regler til enhver tid.
Den databeskyttelsesansvarlige er parat til at besvare alle de spørgsmål, du måtte have angående behandlingen af dine persondata og håndhævelsen af dine rettigheder.
Klik her for at håndhæve retten til databeskyttelse, eller kontakt den databeskyttelsesansvarlige vedrørende eventuelle problematikker omkring databeskyttelse. Venligst bemærk, at vi måske vil bede dig om at verificere din identitet og anmodning, før vi går videre med din anmodning.
I. Booking. Under købsprocessen beder vi dig kun om de persondata, vi behøver for at kunne levere vores formidlingstjenester til kontrakter for rejseprodukter. Dette omfatter fuldførelsen og administrationen af din booking, afsendelse af meddelelser via e-mail, opkald eller sms i relation til din booking (f.eks. bekræftelser, ændringer og påmindelser), så vi kan reagere på dine henvendelser. Disse meddelelser kan være administreret af os eller vores rejsepartnere. Bookingprocessen kan foretages på vores websted, i vores app eller af vores kundeservice. Vi bestræber os på at vise dig de mest relevante rejseoplysninger og hjælpe dig personligt under og efter din booking.
Husk venligst på, at de identifikationsdata, vi bruger, vil være din e-mail, som du oplyser i din booking/konto.
Juridisk grundlag: Denne behandling er nødvendig for at kunne udøve kontrakten (dvs. fuldføre og administrere din booking).
II. Brugerkonto. Vores brugere kan oprette en brugerkonto på vores websteder og i vores apps. Vi bruger den information, du giver os, til at styre din konto og med det formål at give dig den mest relevante oplevelse under og efter din rejsebooking, så du kan gøre nogle praktiske ting. Du kan finde mere information om vores tjenester ved at gå til vores Generelle vilkår og betingelser.
Juridisk grundlag: Denne behandling er nødvendig for at kunne udøve kontrakten (dvs. administrere din konto og yde dig en mere personlig service).
III. Andre serviceydelser. Vi vil eventuelt tilbyde dig andre rejserelaterede serviceydelser i vores egenskab af rejsebureau. Denne Fortrolighedspolitik er også gældende for databehandling vedrørende andre rejserelaterede serviceydelser. Før eller under udfyldelsen af data i kontraktprocessen vil vi orientere dig, hvis du bør have kendskab til specifik information i tillæg til, hvad der allerede er beskrevet i indeværende Fortrolighedspolitik.
Juridisk grundlag: Denne behandling er nødvendig for at kunne udøve kontrakten i forbindelse med serviceydelser eller samtykke.
IV. Kommunikation med dig. Der kan være en række grunde til forskellige former for kommunikation, som vi behandler, når vi har kontakt med dig:
a. Som respons på en forespørgsel eller anmodning fra dig eller en rejsearrangør og håndtere den.
b. For at kontakte dig på en personlig måde og hjælpe dig med at fuldføre din booking, hvis du stadig er interesseret, og du ikke har færdiggjort en booking online (da vi mener, at denne ekstra service er til gavn for dig, da du vil kunne fortsætte med en booking uden at skulle udfylde dine reservationsdetaljer igen). Vi gemmer den også for at kunne genkende dig, når du besøger vores websted igen, så vi kan forbedre din brugeroplevelse.
c. For at invitere dig til at angive en vurdering af din oplevelse hos os eller rejsearrangøren, når du bruger vores services. Vær venligst opmærksom på, at denne feedback kan være tilgængelig for andre kunder, så de lettere kan tage en beslutning om et produkt eller en service.
d. For at informere dig om, hvordan du kan kontakte os, hvis du har brug for assistance, mens du er ude, eller anden information, som vi mener kan være nyttig for dig i din planlægning eller til at få mest muligt ud af din rejse, eller information om kommende rejser eller en oversigt over dine tidligere bookinger hos os.
e. Vi skal eventuelt tilsende dig andre administrative meddelelser, som kan omfatte sikkerhedsadvarsler.
Juridisk grundlag: Denne behandling kan være baseret på nødvendigheden af at kunne udøve kontrakten, på vores legitime kommercielle forretningsinteresse i at kunne levere vores serviceydelser eller på dit samtykke.
V. Marketingaktiviteter. Vi bruger dine oplysninger til marketingformål som for eksempel disse:
a. At tilsende dig regelmæssige nyheder om rejserelaterede produkter og services, men du kan nemt framelde dig marketingmeddelelser via e-mail til enhver tid ved bare at klikke på afmeld-linket i et nyhedsbrev eller en anden meddelelse.
b. At vise dig individuelt tilpassede tilbud på vores websted, i vores app eller på tredjepartsplatforme (herunder sociale medier), og indholdet af det websted, du får vist, kan være personligt tilpasset. Disse tilbud kan bookes på vores websted, på fælles brandede websteder eller andre tredjeparters tilbud eller produkter, vi mener kan have din interesse.
c. At administrere eventuel kampagneaktivitet, hvor du deltager.
Når du booker hos os, får du et abonnement på vores nyhedsbreve, medmindre du angiver noget andet, før du bekræfter din booking. Under alle omstændigheder kan du til enhver tid afmelde abonnementet.
Juridisk grundlag: Denne behandling er baseret på vores legitime kommercielle forretningsinteresse i at kunne levere vores serviceydelser eller på dit samtykke.
VI. Kundeafstemninger og -undersøgelser. Du kan blive inviteret til at indsende en vurdering af en rejse, du har booket hos os, eller deltage i en markedsundersøgelse. I sidstnævnte tilfælde vil vi forklare de indsamlede persondata, og hvordan de kan blive brugt fremover.
Juridisk grundlag: Denne behandling er baseret på vores legitime kommercielle forretningsinteresse i at kunne forbedre vores serviceydelser eller på dit samtykke.
VII. Overvågning af opkald og chat. Hvis du skulle kontakte vores kundeservice, vil vores medarbejdere måske bede om godkendelser for at sikre, at dine reservationsdetaljer holdes fortrolige. Ikke alle opkald eller chatsamtaler optages, og optagelser opbevares i en begrænset periode og slettes automatisk efterfølgende (med mindre vi har en legitim interesse i at opbevare en sådan optagelse i længere tid, herunder til undersøgelse af svindel og juridiske formål).
Juridisk grundlag: Denne behandling er grundlæggende baseret på vores legitime kommercielle forretningsinteresse i at kunne forbedre vores serviceydelser (f.eks. til kvalitetskontrol eller uddannelsesformål), på dit samtykke eller i forbindelse med en juridisk tvist.
VIII. Forbedring af vores services eller udvikling af nye services. Vi bruger også persondata til analyseformål. Det er en del at vores indsats for at forbedre brugeroplevelsen, men kan også bruges til testarbejde, fejlfinding og forbedring af funktionaliteten og kvaliteten af vores online rejseservices. Hovedformålet er her at optimere vores onlineplatform efter dine behov, så vores websted bliver nemmere og mere behageligt at bruge. Vi bestræber os på at bruge pseudonymiserede og anonymiserede data til disse analyseformål.
Juridisk grundlag: Denne behandling er baseret på vores legitime kommercielle forretningsinteresse i at kunne forbedre vores serviceydelser.
IX. Udbredelse af en sikker og pålidelig service. For at kunne skabe et pålideligt miljø for dig, andre rejsende, vores forretningspartnere og vores rejsearrangører vil vi eventuelt bruge persondata til at opdage og forebygge mod svindel og andre ulovlige eller uønskede aktiviteter samt til sikkerhedsformål (f.eks. godkendelse af brugere og bookinger). Til disse formål kan vi blive nødt til at stoppe eller afbryde visse bookinger midlertidigt.
Det kan f.eks. være vores politik for fem forsøg på en adgangskode (hvis du indtaster din adgangskode forkert mere end fem gange, spærrer vi din konto, så du skal udskifte din adgangskode).
Det kan også være vores forebyggende kontrol af stjålen legitimation på internettet (hvis vi har fået et tip om, at din legitimation kan være blevet afsløret, vil vi måske også spærre din konto og bede dig om at genaktivere den med en ny adgangskode).
Med disse eksempler, og andre handlinger, beskytter vi dine data og reducerer risikoen for svindel.
Juridisk grundlag: Denne behandling er baseret på vores legitime kommercielle forretningsinteresse i at forebygge mod svindel. Juridiske forpligtelser kan også være gældende.
X. Juridiske formål. Endelig vil vi i visse tilfælde skulle bruge din information til at håndtere og løse juridiske tvister, foretage lovpligtige undersøgelser og overholdelse af standarder samt håndhæve vores vilkår for at overholde lovmæssige krav fra politimyndighederne.
Juridisk grundlag: Denne behandling er baseret på overholdelse af en juridisk forpligtelse.
Vi træffer ikke automatiserede beslutninger baseret på profiler, foruden den legitime forebyggelse af svindel på internettet og tilpasningen af din brugeroplevelse, marketing og annoncering. En automatiseret beslutning vil under alle omstændigheder ikke medføre juridiske påvirkninger eller lignende for dig.
De persondata, som vi måtte indsamle om dig, falder stort set i følgende kategorier:
I. Information, du giver os.
a. Personlige og kontaktmæssige detaljer (f.eks. fulde navn, e-mailadresse, telefonnummer, fødselsdato, efter behov) for at kunne ekspedere bookingen, tilmelde en konto hos os, levere serviceydelser og information, abonnere på vores marketingmeddelelser og/eller indsende forespørgsler til os. Vær opmærksom på, at din e-mail vil være dine identitetsdata. Vi vil kunne tilknytte din information på basis af din e-mail.
b. Faktureringsoplysninger (f.eks. kreditkortnummer, kortholders navn og udløbsdatoen) ved betaling.
c. Sikkerhedsdata (f.eks. adgangskode), når du opretter en konto hos os.
d. Oplysninger om rejseledsager (f.eks. personlige oplysninger, rejseønsker) under booking, kontooprettelse osv. Du skal under alle omstændigheder indhente de andre personers samtykke, før du giver os deres personlige oplysninger og rejseønsker, da enhver adgang til at se eller ændre deres oplysninger kun vil være tilgængelig gennem din konto eller e-mail.
e. Anden information (f.eks. præferencer for rejsemarketing, yderligere information givet i en undersøgelse, konkurrence eller via chat, e-mail eller opkald osv.).
II. Information, som vi automatisk indsamler fra din brug af vores services.
a. Oplysninger fra din enhed (f.eks. IP-adresse, browsertype, internetudbyder, geografisk placering, tekniske oplysninger om enheden, tidspunkt for og varighed af anmodning og besøg, den anvendte metode for indsendelse af anmodningen til serveren). Når du besøger vores websteder eller app, vil vi måske automatisk indsamle visse oplysninger fra din enhed. Bemærk venligst, at vi måske vil knytte disse oplysninger til din konto.
b. Andre tekniske oplysninger som f.eks., hvordan din enhed har interageret med vores websted eller app (f.eks. adgang til sider og klik på links) eller på anden vis.
Vi bruger disse oplysninger, samt de leverede persondata heri, til at analysere trafik, give dig relateret service vedrørende sociale medier, tilpasse annoncering, forbedre kvaliteten og skræddersy dine søgninger for at undgå og opdage svindel. Vi vil dele dem (i visse tilfælde med din e-mail i hash-kodet, afidentificeret form) med tredjeparter, hvoraf nogle, f.eks. betalingsudbydere og pengeinstitutter (opdage og forebygge mod svindel eller udføre tilbageførsel) kan agere som selvstændige dataansvarlige. Hvis du tilmelder dig vores websted via din sociale mediekonto, ved at knytte din konto på vores websted til din sociale mediekonto eller bruge visse andre af vores sociale mediefunktioner, kan vi få adgang til oplysninger om dig via udbyderen af det sociale medie i overensstemmelse med udbyderens politikker. Oplysningerne kan omfatte dit navn, din e-mailadresse, dit profilbillede, køn, listen over venner og andre oplysninger, som du giver os tilladelse til at modtage.
Nogle af disse oplysninger kan blive indsamlet ved hjælp af cookies eller lignende sporingsteknologi. Behandlingen af de oplysninger, der indsamles via cookies, er baseret på forskellige juridiske grundlag (de kan f.eks. være nødvendige for at kunne levere vores services, med dit samtykke). Se vores Cookiepolitik for at få flere oplysninger.
Vi vil eventuelt behandle opkald og onlinekommunikation til kvalitetskontrol, analyse, undervisning af medarbejdere og juridiske tvister. Alle personoplysninger, der er anskaffet fra dig under enhver form for kommunikation, bliver behandlet i henhold til vores Fortrolighedspolitik. Du kan også dele dine persondata med os (f.eks. dine kontakt- eller bookingoplysninger) til andre formål (f.eks. via chat, opkald eller anden funktion, så vi kan hjælpe dig med at bruge vores websted, eller med en fremtidig eller aktuel booking). Husk venligst på, at når du bruger en tredjeparts funktion, kan tredjeparten agere som medansvarlig eller som databehandler i henhold til deres relevante fortrolighedspolitik.
III. Information, vi indsamler fra tredjeparter. Vi indsamler lovligt med jævne mellemrum personlige oplysninger om dig fra forretningspartnere og andre uafhængige tredjepartskilder (f.eks. kontaktoplysninger som e-mail, købsdata eller demografisk information).
I visse tilfælde deler vi dine persondata med tredjeparter:
I. Rejsepartnere (f.eks. det flyselskab, der skal udstede din billet og/eller forestå din flyrejse, det hotel, du har booket, det biludlejningsfirma, du har hyret gennem os, osv.). For at kunne levere vores services skal vi videregive dine persondata til de involverede rejsearrangører, så de kan levere de produkter eller serviceydelser, du har anmodet om, samt andre parter, som det er nødvendigt at videregive dine persondata til, så de kan yde dig den ønskede service på en passende måde. Disse tredjeparter vil agere som selvstændige dataansvarlige. Venligst bemærk, at disse partnere måske også vil kontakte dig efter behov for at anskaffe yderligere oplysninger om dig i henhold til deres egen selvstændige fortrolighedspolitik.
II. Vores koncernselskaber kan behandle dine personlige oplysninger, som tidligere nævnt, til interne formål vedrørende central administration. De vil under alle omstændigheder følge en praksis, der er mindst lige så restriktiv som den praksis, der er beskrevet i denne Fortrolighedspolitik.
III. Tredjepartsudbydere af service (som f.eks. giver os IT- og værtstjenester, kundesupport, analyser, betalingsservice og finansielle serviceydelser i forbindelse med tilbageførsler, opdagelse af svindel, beskyttelsesformål osv.) behandler dine persondata på vores vegne og efter vores anvisninger med de formål, der er beskrevet heri, og agerer som databehandlere eller som selvstændige dataansvarlige. Når tredjepartsudbydere af service har adgang til data, indsamler de kun de oplysninger, som de skal bruge til at udføre deres funktioner. De har ikke tilladelse til at dele eller bruge oplysningerne til noget andet irrelevant formål.
IV. Forretningspartnere. Nogle af vores websteds- eller appservices kan være helt eller delvist leveret af vores forretningspartnere, og visse persondata, som du giver os (f.eks. navn, e-mailadresse, betalingsoplysninger og anden relevant information) bliver videregivet til vores forretningspartnere med henblik på fuldførelse og administration af servicen. Den relevante information kan blive delt med henblik på nødvendig kundeservicesupport eller til ovennævnte formål. Da forretningspartnere vil agere som selvstændige dataansvarlige, vil deres egen fortrolighedspolitik eller en specifik version deraf også være gældende. Du kan eventuelt finde linket inden booking af services.
V. Udbydere af sociale medier. Når du logger på med dine sociale medier, klikker på et socialt medies 'like'- eller 'synes godt om'-knap, som er integreret i vores websted eller app via plugins, eller du bruger en social medieservice til at interagere med os, kan persondata blive delt mellem os og udbyderne af sociale medier (f.eks. dit brugernavn, din e-mailadresse, dine profilbilleder, dine kontakter osv.). Da udbydere af sociale medier vil agere som selvstændige dataansvarlige, vil deres egen fortrolighedspolitik også være gældende. Desuden kan du styre dine indstillinger af privatliv på dine sociale mediekonti.
VI. Relevante myndigheder. Vi videregiver persondata til politimyndighederne, når det kræves ved lov eller er strengt nødvendigt i forbindelse med forebyggelse, opdagelse eller retsforfølgelse af kriminelle handlinger og svindel, eller hvis vi af anden grund er juridisk forpligtet til at gøre dette. Vi kan desuden blive nødt til at videregive persondata til relevante myndigheder for at kunne beskytte og forsvare vores rettigheder eller ejendomsret eller tredjeparters rettigheder eller ejendomsret.
VII. Andre med dit samtykke til videregivelse.
Blandt andre foranstaltninger (f.eks. protokoller, interne politikker, opmærksomhed osv.) kan vi inddele vores primære beskyttelseshandlinger som følger:
I. Sikkerhedsforanstaltninger. Der findes ingen onlineservice, som kan garantere for absolut sikkerhed, men vi implementerer rimelige procedurer for at beskytte dine persondatas fortrolighed, integritet og tilgængelighed (f.eks. ved at forhindre uautoriseret adgang til eller misbrug af dine data, benytte tekniske og fysiske restriktioner for adgang til og brug af persondata via firewalls osv.).
Hvis du ved eller har rimelig grund til at mene, at din kontos legitimation er mistet, stjålet eller på anden vis kompromitteret, eller i tilfælde af faktisk eller begrundet mistanke om uautoriseret brug af din konto, eller du har et sikkerhedsanliggende, du finder relevant, bedes du kontakte os ved at klikke her .
II. Opbevaringsprocedurer. Vi opbevarer dine persondata lige så længe, som vi finder det nødvendigt, for at du kan bruge vores services, vi kan levere vores services til dig, for at overholde gældende love, løse tvister med nogen part og af anden gyldig grund, så vi er i stand til at drive vores forretning (herunder at opdage og forhindre svindel eller andre ulovlige aktiviteter). Alle persondata, vi opbevarer, vil være underlagt denne Fortrolighedspolitik. Hvis du har spørgsmål til en bestemt opbevaringsperiode for visse typer af persondata, vi behandler vedrørende dig, bedes du kontakte os.
Hvis du f.eks. giver os din e-mailadresse og kommer ud for, at du ikke kan fuldføre din booking, vil vi kun beholde din e-mailadresse midlertidigt og under alle omstændigheder i en maksimumperiode på syv dage for at hjælpe dig med bookingen, hvis du stadig er interesseret.
III. Internationale dataoverførsler. Vores servere er placeret inden for EU. Men for at kunne understøtte vores globale drift (f.eks. gennem tredjepartsudbydere af service) kan overførslen af persondata til ovennævnte modtagere omfatte international overførsel af persondata til lande, hvis databeskyttelseslove ikke er så omfattende som i EU-landene. I disse situationer, hvis det er påkrævet, vil vi indgå kontraktlige aftaler for at sikre, at dine persondata forbliver beskyttet på linje med europæiske standarder.
Vi ønsker, at du skal have kontrol over, hvordan vi bruger dine persondata. Du kan gøre dette på følgende måder:
I. Styring af dine oplysninger. Du kan tilgå og opdatere nogle af dine oplysninger gennem dine kontoindstillinger eller kundeservice.
II. Berigtigelse af dine oplysninger. Du har ret til at bede os om at korrigere upræcise eller ufuldstændige personlige oplysninger om dig (og som du ikke selv kan opdatere med dine kontoindstillinger eller gennem vores kundeservice).
III. Dataadgang. Du kan anmode om information vedrørende dine persondata og kopier af disse data.
IV. Datas flytbarhed. Du kan også være berettiget til at anmode om kopier af dine personlige oplysninger, som du har givet til os, i et struktureret, alment benyttet og maskinlæsbart format, hvor det er teknisk muligt.
V. Datasletning. Du kan anmode om at få dine personlige oplysninger slettet. Vi vil måske ikke kunne slette dem grundet det faktum, at databehandling kan være nødvendig for at kunne gennemføre kontrakten mellem dig og os, af hensyn til vores legitime forretningsinteresser (f.eks. forebyggelse af svindel, forbedret sikkerhed) og for at overholde vores juridiske forpligtelser (f.eks. lovpligtig indberetning, revisionspligt). Vi vil under alle omstændigheder straks slette dem, når vi kan.
Da vi beskytter vores services mod utilsigtede eller skadelige tab og destruktioner, må residualkopier af dine personlige oplysninger ikke fjernes fra vores backupsystemer i en begrænset periode (inden for en uge).
VI. Indsigelse mod og begrænsning af behandling. Du kan kræve, at vi ikke behandler dine personlige oplysninger til visse specifikke formål (herunder profilering), hvor en sådan behandling er baseret på legitim interesse som f.eks. direkte markedsføring. Hvis du gør indsigelse mod en sådan behandling, vil vi ikke længere behandle personlige oplysninger til disse formål, medmindre vi kan påvise vægtige legitime grunde til sådan behandling, eller sådan behandling er påkrævet for at kunne udøve eller forsvare juridiske krav.
VII. Tilbagetrækning af dit samtykke. Hvis vi behandler dine personlige oplysninger på basis af dit samtykke, kan du til enhver tid tilbagetrække dit samtykke med angivelse af, hvilket samtykke du vil tilbagetrække. Bemærk venligst, at tilbagetrækning af dit samtykke ikke påvirker lovligheden af nogen behandlingsaktiviteter, der er baseret på et sådant samtykke, før tilbagetrækningen.
For at udøve dine rettigheder skal du klikke her eller sende din anmodning med post eller kurer til følgende adresse: Data Protection – Calle Bailén, 67, 08009 Barcelona, Spanien, EU. I din anmodning skal du tydeligt anføre din personlige identitet ved at angive dit fulde navn og den e-mailadresse, du brugte til at købe eller oprette en konto, og den eller de rettigheder, du bringer i anvendelse.
Vi vender tilbage snarest muligt og ikke senere end en måned efter modtagelsen af din validerede anmodning, med mindre vi skal bruge mere tid til at håndtere din anmodning, og i så fald vil vi orientere dig.
Venligst bemærk, at vi måske vil bede dig om at verificere din identitet og anmodning, før vi går videre med din anmodning. Du kan også spørge det spanske datatilsyn (https://www.aepd.es/) eller en anden relevant tilsynsmyndighed, hvis du ønsker det.
Udøvelsen af disse rettigheder er gratis, medmindre du fremsætter uberettigede eller urimelige fordringer. I dette tilfælde har vi ret til at opkræve et rimeligt gebyr baseret på administrative omkostninger.
Sidst opdateret: Juni 2019.